Pogoji uporabe

Pogoji uporabe.

NAČINI PLAČILA

Imate možnost osebnega prevzema blaga v naši trgovini, Godešič 101, 4220 Škofja Loka

Omogočamo naslednje načine plačila:

S plačilnimi karticami

Po predračunu

Po povzetju z gotovino

Po ponudbi

V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila nas lahko pokličete na telefon 051 363 969, od ponedeljka do petka od 7.30 do 15.30 ure ali pošljete e-sporočilo na naslov info@majer.si.

Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije, kupcem pa nudimo tudi dodatno izbiro za enostaven in udoben način prejemanja naročenega blaga v naši poslovalnici na Godešiči 101, 4220 ŠkofjaLoka. Dostavo nudimo le po Sloveniji.

Dostava naročenega blaga se izvede v roku 7. dni od naročila. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja v sodelovanju s Pošto Slovenije podaljša, zato vas prosimo za razumevanje. V primeru, da naročila zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.

Če ste izbrali plačilo po predračunu, se začne ta čas upoštevati po plačilu predračuna.

INFORMACIJE O PRITOŽBENEM POSTOPKU

Trgovina Majer spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Stranka lahko vloži pritožbo na več načinov, in sicer pisno, preko elektronske pošte (info@majer.si) in ustno v naši trgovini. Pristojno osebje bo o pritožbi odločilo v najkrajšem možnem času, oziroma najkasneje v roku 8 dni od prejema celotne dokumentacije, ki je potrebna za presojo. Odgovor na pritožbo bo poslan z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke (v večini primerov na elektronski naslov). Stranka ima pravico na pritožbo vložiti ugovor.
V roku 14 delovnih dni bomo poslali odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke. S tem je odločitev dokončna in interni pritožbeni postopek zaključen. V primeru, da stranka ni zadovoljna z rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri stvarno pristojnem sodišču.

SEZNANITEV Z ODGOVORNOSTJO PODJETJA ZA STVARNE NAPAKE

V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja ali Trgovina Majer, Mateja Petrovčič s.p.

Uveljavljanje stvarnih napak

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen. Stvarno napako lahko uveljavljate preko obrazca z natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na elektronski naslov info@majer.si ali osebno v naši trgovini. Potrošnik ima pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti od izročitve, ne odgovarjamo.

Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi:

  • odpravili napako na izdelku
  • povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom
  • povrnili celotni plačani znesek

V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, vam bomo čimprej, vendar najkasneje v roku osmih dni ugodili. V primeru spora glede obstoja napake pa vam bomo najkasneje v osmih dneh pisno odgovorili.

POGOJI, ROKI IN POSTOPEK ZA UVELJAVLJANJE PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE

V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev.

Obvestilo o odstopu lahko uredite preko e-pošte z nedvoumno izjavo, ki jo lahko pošljete na e-pošti naslov info@majer.si ali z nedvoumno ustno izjavo preko telefona 051 363 969 od ponedeljka do petka od 7.30 do 15.30 ure.

Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Prejeto kupnino vam vrnemo z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen če niste izrecno zahtevali uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih drugih stroškov. Pravico do vračila kupnine imate, ko naša družba prevzame blago in opravi pregled prevzetega blaga ali do predložitve dokazila, da ste nam izdelek poslali. 14-dnevni odstopni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopate, morate blago vrniti na naš naslov Trata 12 ali Godešič 101, 4220 Škofja Loka v 14 dneh po poslanem obvestilu ali izjavi, da odstopate od pogodbe. Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo. V primeru odstopa od pogodbe ste dolžni dokazati kje in kdaj ste blago kupili. Za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo verodostojno dokazilo, iz katerega pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa, po potrebi tudi kraj.

Pravica do odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Naša želja je, da postopek od odstopa pogodbe poteka brez zapletov, zato smo pripravili kratek seznam na kaj je potrebno biti najbolj pozoren pri spletnem nakupu:

Embalažo previdno odprite in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste popolnoma prepričani, da je izdelek ustrezen. Ob vrnitvi izdelka predlagamo, da ga vrnete v originalni nepoškodovani embalaži v izogib zmanjšanju vračila kupnine.

Z izdelki, ki ste jih prejeli, rokujte previdno, saj lahko pride do poškodb in prask, predvsem pri bolj občutljivih izdelkih.

Odstop od pogodbe oziroma vračila blaga ne velja za primere:

- blago ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera družba nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe

- blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE

Ime in priimek potrošnika:

 

_____________________________________________

Naslov potrošnika:

 

_____________________________________________

Telefonska številka in e-mail:

 

_____________________________________________

Številka in datum računa/naročila:

 

_____________________________________________

Obveščam vas, da odstopam od pogodbe za naročeno blago ali storitve:

_____________________________________________

_____________________________________________

_____________________________________________

_____________________________________________

_____________________________________________

Vračilo plačila za opravljene storitve naj se vrne z bančnim nakazilom na transakcijski račun:

SI56_________________________________________

odprt pri _____________________________________

Opombe: _____________________________________

_____________________________________________

Podpis potrošnika: ______________________________

Datum: _______________________________

VRAČILO BLAGA

Osebno v naši trgovini, na Godešiči 101

Vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte info@majer.si ali preko telefona na 051 363 969, od ponedeljka do petka od 7.30 do 15.30 ure.

navedete ime in priimek, številko naročila, e-pošto in kontaktni telefon

Za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo verodostojno dokazilo, iz katerega pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa, po potrebi tudi kraj.

V primeru odstopa od pogodbe preko dostavne službe na naslov

Majer, Mateja Petrovčič s.p. Trata 12 (Godešič 101) 4220 Škofja Loka

Stroške pošiljanja krijete sami. Za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo verodostojno dokazilo iz katerega pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa, po potrebi tudi kraj.

V primeru napačnih ali razbitih izdelkov

vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte info@majer.si i ali preko telefona na  051 363 969 po potrditvi oziroma uskladitvi z vami, bomo organizirali prevzem pošiljke preko Pošte Slovenije .

Stroški pošiljanja so brezplačni. Za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo verodostojno dokazilo iz katerega pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa, po potrebi tudi kraj.

Na vašo željo vam lahko blago zamenjamo za drugo ali pa vam vrnemo kupnino.

V kolikor gre za naročilo blaga ali storitve naročeno izrecno na željo potrošnika, le ta nima pravice do dostopa od pogodbe.

Na zgornji naslov ali na elektronski naslov info@majer.si lahko pošljete tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in predloge.

POTEK NAROČILA

Vpis kontaktnih podatkov je obvezen, da vas lahko v primeru kakršnihkoli sprememb pokličemo. Kupljeno blago in stroške dostave plačate po predračunu ali ob prevzemu.

Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli sporočilo s katerim potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev.

Trgovina Majer si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli ob oddaji naročila.

Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov oziroma pripravili za osebni prevzem. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo "Vaše naročilo pri MAJER, trgovina s tehničnim blagom je bilo odposlano"

V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.

Po prejemu kupnine bomo vaše naročilo zaključili.

Blago dostavljamo samo znotraj Republike Slovenije

V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila nas lahko pokličete na telefon: 051 363 969 od ponedeljka do petka od 7.30 do 15.30 ure, ali pošljete e-sporočilo na naslov info@majer.si

Načini oddaje naročila

Naročila preko spletne strani

Oddajo naročila začnete s klikom na gumb V košarico.

Naročilo lahko oddate kadarkoli.

V primeru težav nas pokličite na 051 363 969 ali pošljite sporočilo na info@majer.si

Naročila preko telefona

Pokličite na brezplačno telefonsko število 051 363 969 vsak dan od ponedeljka do petka od 7.30 do 15.30 ure.

Naročite lahko izključno izdelke, ki imajo košarico (ikona).

Naročila preko e-pošte

Pošljite elektronsko pošto na naslov info@majer.si

Naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu.

V naročilo vpišite:

šifre izdelkov s količinami

vaše podatke (ime, priimek, naslov, e-mail, telefonsko številko)

željen naslov dostave

Naročite lahko izključno izdelke, ki imajo košarico (ikona).

Preklic naročila

Prejeta naročila preko spleta lahko brez dodatnih stroškov prekličete do prejema elektronskega sporočila "Vaše naročilo je bilo odposlano". Obvestilo o preklicu naročila je možno po elektronski pošti info@majer.si. V zadevo elektronskega sporočila navedite "Preklic naročila", v sporočilu pa navedite ime in priimek potrošnika, naslov potrošnika ter številko naročila.

Sprememba naročila nam lahko javite osebno v naši trgovini, po telefonu 051 363 969 ali na info@majer.si

Naročilo po povzetju z gotovino

Po oddaji naročila po povzetju, se naročila ne da več spreminjati. Če bi to želeli, je potrebno:

preklicati naročilo po zgornjih navodilih za preklic naročila in izdelati novo naročilo oz. Nas poklicati na 051 363 969.

Tehnični koraki pri oddaji spletnega naročila

Željeni izdelek dodate v košarico

Željeni izdelek dodate v košarico

Preusmerilo vas bo v nakupovalno košarico, v kateri bo artikel, ki ste ga dodali. Tu lahko spreminjate količino željenih artiklov, izbris artikla, vpogled pa imate tudi v kataloško številko in ceno.

Nakupovalna košarica

Če želite z nakupovanjem nadaljevati pritisnete gumb Nadaljuj z nakupovanjem in poljubno dodajte nov artikel.

Če ste z nakupovanjem zaključili potrdite, da se strinjate s pogoji uporabe

Pritisnite tipko NADALJUJ

Vpišite podatke, ki jih potrebujemo za dostavo izdelkov v košarici ali označite, da boste naročeno osebno prevzeli v naši trgovini na Godešiču 101, 4220 Škofja Loka.

Vpišite podatke, ki jih potrebujemo za dostavo izdelkov

Naročilo nadaljujete na NAČIN DOSTAVE, kjer imate na voljo izbire poštnine, glede na naročen artikel:

PTT za pakete dolžine do 150 cm (6,00 € z DDV) – poštnina za manjše pakete

PTT za pakete dolžine od 151 cm do 200 cm in pakete težje od 10 kg (16,00 € z DDV) – poštnina za večje pakete

Poštnino plača naslovnik (0,00 € z DDV) – poštnina po ceniku Pošte Slovenije

Izbrano blago vam dostavimo z načini dostave, določenimi v Splošnih pogojih poslovanja.

 Naročilo nadaljujete na NAČIN DOSTAVE

Nadaljujete na Način plačila

Na voljo imate plačilo z gotovino (plačilo ob prevzemu paketa) ali po predračunu.

Na voljo imate plačilo z gotovino (plačilo ob prevzemu paketa) ali po predračunu.  Vrste plačila so navedene v Splošnih prodajnih pogojih.

-  Po oddaji naročila se prikaže okno »HVALA ZA VAŠ NAKUP!«. Uporabnik oz. kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V potrditvenem mailu so tudi podatki za nakazilo, v primeri plačila po predračunu.

Postopek preklica naročila je opisan med pogoji poslovanja.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi

Shranjevanje naročila oziroma pogodbe

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja v naši trgovini Majer, Mateja Petrovčič s.p. Godešič 101, 4200 Škofja Loka

Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@majer.si  ali po telefonu 051 363 969 ,od ponedeljka do petka od 7.30 do 15.30

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Trgovina Majer, Mateja Petrovčič s.p. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

Trgovina Majer, Mateja Petrovčič s,o, kot ponudnik blaga in ki se med drugim ukvarja tudi s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Vklopi razum zahtevaj račun